دانلود پایان نامه معماریدانلود رساله معماری

رساله خانه کودک با رویکرد افزایش خلاقیت

رساله خانه کودک با رویکرد افزایش خلاقیت+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

کد محصول :R 1 

رساله مهد کودک با رویکرد خلاقیت

کودکان در همه کشورهای جهان به نام آینده سازان جامعه نیز یاد می شود و بر همین مبنا است که توجه خاصی در کشورهای توسعه یافته بر روی این نسل می شود و تلاش می شود که بهترین امکانات در اختیارشان قرار گیرد. در نظام آموزشی کشورمان، امکان فراهم آوردن زمینه ای جهت خلاقیت کودک در نظر گرفته نمی شود، در حالی که خلاقیت در زندگی فردای کودک نقش بسیار سازنده دارد و این کودک خلاق است که می تواند در جهان نقش بسزایی داشته باشد .بدین منظور به فضایی نیاز دارند که بتوانند آزادانه در آن بدوند ، بازی کنند و خود را با فطرت خویش به جستجو بپردازند. در همین راستا تلاش بر این است تا متغیرهای تاثیرگذار بر طراحی خانه کودک با رویکرد افزایش شادی و خلاقیت مشخص و بکار گرفته شود.

در ادامه با سایت معمار سیلور همراه باشید تا پایان نامه خانه کودک با رویکرد افزایش خلاقیت تقدیم شما عزیزان گردد.

نتایج حاصله نشان داده که استفاده از مصالح و فن آوری نوین در ساخت بنا، طراحی عناصر طبیعی و بکر، مشارکت کودکان در مدیریت خانه کودک، فضاهای سبز،مکان هایی هیجان انگیز و خطرناک ، مشارکت کودکان در ساخت مکان بازی خود، طراحی فضاهای باز و نیمه باز، طراحی مکان هایی ایمن، صمیمی، محصور، طراحی مکان هایی که در آنها تعامل با سایر کودکان و بزرگسالان امکان پذیر باشد، در طراحی خانه کودک با رویکرد افزایش شادی و خلاقیت تاثیر گذار است.

رساله خانه کودک با رویکرد افزایش خلاقیت

کودک در دنیای امروز جایگاه بسیار ویژه‌ای دارد تا جایی که می‌توان آینده ملت‌ها و جایگاه جهانی آنان را بر اساس خصوصیات کودکانشان پیش بینی نمود. کودکان جهت رشد نیاز به شناخت توانایی‌ها و نیازهای روحی و جسمی، و پتانسیل‌های درونیشان دارند بدین منظور به فضایی نیاز دارند که بتوانند آزادانه در آن بدوند، بازی کنند و خود با توجه به فطرت خویش به جستجو و تجربه بپردازند. اما در شهرهای کنونی کمتر فضای امن و مناسبی برای فعالیت‌های کودکان یافت می‌شود. کودک امروز به دلیل عدم ایمنی و امنیت محیط شهری در اتاق کوچک خود در انبوهی از آپارتمان‌ها محبوس شده است، و دیگر از آن جنب و جوش و هیاهو جهت شناخت و کسب تجربه در محیط خارج از خانه خبری نیست.

در حالی که او فضایی می‌خواهد که بتواند خلا حضور طبیعت را در زندگی‌اش پر کند، مکانی که زمینه مناسب برای پرورش و رشد استعدادهایش را ایجاد کند. یکی از بناهای ضروری در عصر حاضر مهد کودک یا کودکستان است که از دو واژه مهد به معنی گهواره و بستر و واژه کودک که یک رده سنی از رده‌های سنی انسان می‌باشد، تشکیل شده است. گرچه در گذشته مهد کودک‌ها صرفا جهت نگهداری کودکان بوده-اند، اما امروزه این مکان‌های معماری هدفمند شده و تبدیل به آموزشگاهی برای آموزش، پرورش و نگهداری کودکان خردسال در بازه‌ایی زمانی از روز است، که نقش به سزایی در تربیت کودکان دارند و برای گذار آن‌ها از محیط خانه به مدرسه برنامه‌ریزی شده‌اند. معمولا کودک از سه سالگی آمادگی ورود به خانه کودک را پیدا می‌کند. وی در آنجا با محیطی جدید آشنا شده که به او توانایی‌ها و دانش‌های بیشتری می‌آموزد تا برای ورود به مدرسه و همین طور گسترش روابط اجتماعی با دیگران آماده شود. زندگی اجتماعی در یک مهد کودک از جمله مهم‌ترین دوره‌های زندگی خردسالان است.


مشخصات محصول:

  • نام محصول: رساله خانه کودک با رویکرد افزایش خلاقیت+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی
  • فرمت فایل:wordواتوکد و سه بعدی
  • تعداد صفحات:180
  • حجم فایل:35 مگابایت
  • توضیحات نقشه:این پروژه شامل نقشه های اتوکدی کامل و مبلمان شده در تمامی طبقات،سایت پلان اتوکدی مبلمان شده،  برش های مبلمان شده ،پلان اتوکدی ستون گذاری تمام طبقات،تصاویر سه بعدی،و نماهای اتوکدی می باشد.متراژ کل بنا ۳۵۰۰ مترمربع و زمین سایت ۱۰۰۰۰ متر مربع می باشد.
  • نکات مهم:1- تمامی رساهای موجود در سایت مطابق آیین نامه های پژوهشی تدوین گردیده است2-تمام رساله ها دارای منابع درون متنی در پایان هر سطر و همچنین فهرست منابع در انتهای رساله می باشند3-نمونه های موردی که در هر رساله آورده شده شامل پلان و نقشه می باشد.4- ظوابط و استاندارد های طراحی در هر رساله آورده شده است.

    ۵-هر رساله شامل بخش اقلیم و تحلیل سایت می باشد.

    قیمت قبلی: 200000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

رساله معماری خانه کودک با رویکرد افزایش خلاقیت+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی،رساله خانه کودک با رویکرد افزایش خلاقیت+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی،رساله خانه کودک با رویکرد افزایش خلاقیت+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *