نمونه موردی بیمارستاننمونه موردی بیمارستان در ایران

پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان خاتم الانبیاء همراه با پلانها و تصاویر

نمونه موردی بیمارستان

پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان خاتم الانبیاء

کد: H22

بيمارستان خاتم الانبیاء در شهر تهران واقع شده و بيمارستانی بنیاد – درمانی است كه در سال 1367با ظرفيت 400 تخت ثابت, تأسيس, و در حال حاضر 300 تخت داير دارد. تخصصهای موجود در اين بيمارستان عبارتند از : داخلی ٬ جراحی ٬ کودکان ٬ زنان وزایمان ٬ جراحی قلب ٬ قلب ٬ ارتوپدی ٬ جراحی عروق ٬ CCU ٬ Post ICU ٬ ICU.

پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان خاتم الانبیاء

 بيمارستان خاتم الانبیاء در سال 1366 و به منظور تامين نيازهای درمانی فوق تخصصی كه در آن سالها بيماران را براي درمان مجبور به اعزام به خارج از كشور مي كرد تاسيس گرديد و با همكاري مجربترين كادرهاي پزشكي و پيشرفته ترين وسايل به كار خود ادامه داد. در شرايط حاضر اين مجموعه بيمارستاني كه در اغلب رشته هاي فوق تخصصي از جمله جراحي قلب- جراحي قفسه صدري- جراحي زانو- جراحی ستون فقرات و… فعال است به طور خودكفا به ارائه خدمات درماني به مردم مشغول می باشد.

پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان خاتم الانبیاء

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول:پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان خاتم الانبیاء تهران همراه با پلانها و تصاویر
  • فرمت فایل:پاورپوینت
  • تعداد صفحات: 50
  • حجم فایل: 3 مگابایت
قیمت قبلی: 120000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان خاتم الانبیاء همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان خاتم الانبیاء همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان خاتم الانبیاء همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان خاتم الانبیاء همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان خاتم الانبیاء همراه با پلانها و تصاویر

پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان خاتم الانبیاء

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *