نمونه موردی بیمارستاننمونه موردی بیمارستان در ایران

پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان پارس تهران همراه با پلانها و تصاویر

نمونه موردی بیمارستان

پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان پارس تهران

کد: H24

بيمارستان پارس در سال ۱۳۳۸ به همت گروهي از پزشكان جوان كه تحصيلات تخصصي خود را در زمينه هاي مختلف در امريكا و اروپا گذرانده و از بهترين هاي زمان خود بوده اند , تأسيس شد.

پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان پارس تهران

بيمارستان پارس تهران جزء اولين بيمارستانهاي خصوصي بود كه در آن زمان بنا گرديد . گرو هاي ديگر پزشكي مسير بيمارستان پارس را ادامه دادند و اين شروع گسترش طب خصوصي در تهران و بقيه نقاط كشور بود. در ابتدا بيمارستان پارس در خيابان فرانسه قرار داشت و داراي چهل تخت خواب بود ولي با توجه به پيشرفت ها و تكاملي كه لازم بود در بيمارستان ايجاد شود به ساختمان جديدي كه جهت بيمارستان ساخته شده بود در خيابان بلوار اليزابت (‌بلوار كشاورز ) منتقل گرديد. بيمارستان جديد از يك ساختمان چهار طبقه تشكيل مي شد كه ده هزار متر مربع مساحت داشت و چون در مركز تهران قرار گرفته بود از تمام نقاط شهر به آساني قابل دسترسي بود.

در ساختمان جديد كلينيكهای فوق تخصصی قلب شامل

  • بخشهاي اكو ، اكو مري ، EECP ، تاليوم اسكن ، استرس تست و به زودي بخش سي تي آنژيوگرافي (MSCT 64  ) ميباشد.
  • كلينيكهاي درد و كلينيك Stress management clinic  در حال حاضر فعاليت دارد
  • بيمارستان از دستگاه هاي پيشرفته ايركانديشن برخوردار  است و به منظور جلوگيري از آلودگي هوا تمام هواي ورودي بيمارستان از فيلترهاي مخصوص عبور كرده و رطوبت كافي به آن اضافه ميشود و هواي ورودي اتاق هاي عمل نيز از فيلترهاي ضدباكتري عبور ميكند.
  •  بيمارستان پارس در حال حاضر ۱۶۶ تخت خواب دارد كه شامل اتاقهاي لوكس ، يك تخته ، دو تخته و سه تخته ميباشد كه در آينده نزديك تعداد تخت خوابهاي بيمارستان به ۲۱۰ تخت خواهد رسيد.

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول:پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان پارس تهران همراه با پلانها و تصاویر
  • فرمت فایل:پاورپوینت
  • تعداد صفحات: 47
  • حجم فایل: 3 مگابایت
قیمت قبلی: 120000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان پارس تهران همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان پارس تهران همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان پارس تهران همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان پارس تهران همراه با پلانها و تصاویر

پاورپوینت نمونه موردی بیمارستان پارس تهران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *