نمونه موردی فرهنگسرانمونه موردی فرهنگسرای خارجی

دانلود پاورپوینت نمونه موردی فرهنگسرای ولفسبورگ آلمان

دانلود پاورپوینت نمونه موردی فرهنگسرای ولفسبورگ آلمان

کد:K 6

پروژه عبارت از یک مجموعه چند منظوره برای فعالیت های فرهنگی متنوع در شهر صنعتی ولفسبورگ است. این مرکز شامل کتابخانه عمومی شهر، خانه ای با درهای باز، انستیتوی آموزش بزرگسالان و مرکزی برای فعالیت های سرگرم کننده و پرکننده اوقات فراغت عموم می باشد. سایت پروژه مذکور از طرفی به میدان تالار شهر و از طرف دیگر به یک پارک عمومی محدود می گردد.در ادامه با ما در سایت معمار سیلور همراه باشید تا پاورپوینت نمونه موردی فرهنگسرای ولفسبورگ آلمان تقدیم حضور شما عزیزان گردد.

دانلود پاورپوینت نمونه موردی فرهنگسرای ولفسبورگ آلمان

فضاهای عمده مجموعه فرهنگی ولفسبورگ عبارتند از:

  • 6تالار سخنرانی با ظرفیت های مختلف (26 تا 238 نفره)
  • کتابخانه بزرگسالان، جوانان و کودکان به همراه بخش نشریات
  • تالار چند منظوره
  • حیاط مرکزی روباز
  • 3 واحد آپارتمان مسکونی
  • مرکز جوانان شامل کارگاه ها( چوب، سفال و فلز)، سالن تنیس روی میز، اتاق موسیقی و اتاق های کارگاهی
  • 4واحد فروشگاه
  • بخش اداری و بخش دفاتر

مجموعه دارای دو ورودی می باشد. دسترسی کتابخانه، تالارهای سخنرانی و هال چند منظوره از طریق ورودی اصلی که در سمت میدان تالار شهر قرار دارد صورت می گیرد. ورودی فرعی که در سمت پارک قرار دارد، به بخش اداری، کتابخانه کودکان و مرکز جوانان منتهی می شود.

در کنار خیابان اصلی، مغازه ها و دفاتر کار، در سمت میدان تالار شهر، ورودی اصلی و تالارهای سخنرانی و در سمت پارک که از نظر صوتی آرام تر است، کتابخانه قرار گرفته است. این نحوه چیدمان، فضایی آرام و ساکت را در مرکز مجموعه پدیدی آورده است که از آن به عنوان هال چند منظوره در طبقه همکف و حیاط مرکزی روباز چند منظوره در طبقه بالا استفاده می شود.

از مهم ترین فضاهای مجموعه، حیاط مرکزی طبقه اول است. به طوری که تمام فضاهای اطراف با جداره شیشه ای از آن جدا می شوند. به خاطر اینکه حیاط به هنگام تجمع افراد وزن زیادی را تحمل می کند، کف آن از نظر سازه ای تقویت شده و توانایی تحمل بار زیاد را دارا است. از این فضا می توان برای انجام برنامه هایی متناسب با فضای باز استفاده کرد.

نورگیری و تهویه فضاهای بزرگ مانند کتابخانه، تالار سخنرانی و تالار چند منظوره از طریق نورگیر های سقفی تأمین می گردد.

ایده معمار از مفاهیم پایداری یک مرکز فرهنگی فراتر رفته و در پی خلق فضایی برای دیدار و گفتگوی مردم با یکدیگر بوده است و به گفته وی نقش این مرکز در یک شهر صنعتی با فعالیت های یکنواخت یادآور نقش آگورا در شهر های یونان باستان است.

خود زاها حدید مرکز علوم فائِــنا را به سبب امکان کار هم زمان بر بساری شهری و خلق ابژه ای روی ان فرصتی ناب می خواند. این بنا که در مرکز شهر ولفسبورگ واقع شده است میراث دار بافتی است که پیش از حدید نشانگانی از معمارانی همچون الوار التو را نیز بر خود یدک می کشد. حجم اصلی بنا، به کمک مجموعه ای از مخروط های بتنی از زمین برخاسته و دیدی نسبتا ازاد به اطراف را محقق ساخته است و به موازات گشودگیِ قابل توجهی در مقیاس شهری را نیز سبب شده است. فضای حاصل از این بلندشدگی حجمی بنا گونه ای جدید از فضای شهری را سبب شده است؛ منظری سرپوشیده از بالا، با پستی و بلندی هایی که ارام ارام رو به اطراف گشوده می شوند.

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول:پاورپوینت نمونه موردی فرهنگسرای ولفسبورگ آلمان،به همراه پلان ها و تصاویر
  • فرمت فایل:پاورپوینت
  • تعداد صفحات:40
  • حجم فایل:5 مگابایت  
قیمت قبلی: 120000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

دانلود پاورپوینت نمونه موردی فرهنگسرای ولفسبورگ آلمان،دانلود پاورپوینت نمونه موردی فرهنگسرای ولفسبورگ آلمان،دانلود پاورپوینت نمونه موردی فرهنگسرای ولفسبورگ آلمان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *