نمونه موردی فرهنگسرانمونه موردی فرهنگسرا در ایران

دانلود پاورپوینت نمونه موردی فرهنگسرای شهر آفتاب شیراز

دانلود پاورپوینت نمونه موردی فرهنگسرای شهر آفتاب شیراز

کد:K 5

یکی ازاهداف اساسی درطراحی مجموعه فرهنگی شهرآفتاب خلق نقطه عطفی چند منظوره به عنوان کانون تعاملات اجتماعی و رویداد های هنری و فرهنگی بوده است. به تعبیری به دنبال پاتوق فرهنگی بوده ایم که بتواند ارتباط بین تمامی اقشار جامعه (کودکان، سالخوردگان ومعلولین و…) را سهولت بخشد و باعث گفتمان بیشتر شهروندان گردد که ماحصل آن رشد و ارتقای سطح فرهنگی خواهد بود.در ادامه با ما در سایت معمار سیلور همراه باشید تا پاورپوینت نمونه موردی فرهنگسرای شهر آفتاب شیراز تقدیم حضور شما عزیزان گردد.

دانلود پاورپوینت نمونه موردی فرهنگسرای شهر آفتاب شیراز

عنصر اتصال دهنده ی سالن ها یک لابی (پلتفرم فرهنگی) است که به عنوان نقطه کانونی مجموعه ، توانایی ایفای نقش های گوناگونی از جمله برگزاری کنسرت ، رویداد های هنری و فرهنگی همچون مراسم فرش قرمز ، پخش زنده برنامه های هنری و ورزشی , جشن های مذهبی و ملی , برنامه های مخصوص کودکان و معلولین، تئاتر، موسیقی، کنسرت ، افتتاحیه مراسم و.. را دارد. چند عملکردی بودن این فضای بزرگ با افزودن دو عنصر پل و نشیمن جمعی تقویت گردیده است.

پل طراحی شده در این مجموعه فرهنگی علاوه بر متعادل کردن مقیاس انسانی ، به عنوان یک مفصل ، بین فضاهای مختلف عمل می کند. پل با ایجاد جریانی از حرکت ، این امکان را به مخاطب می دهد که فضا را از زوایای مختلف تجربه کند. ارتباط ارگانیک بوجود آمده بین فضاها عمق نفوذ ارتباط بصری و حرکتی درفضا را بیشتر می کند و فرد سهم بیشتری از فضا را به خود اختصاص می دهد. جداره های شیشه ای پل امکان دید به فضای لابی را برای همه افراد بخصوص کودکان و معلولین آسان تر می کند.

در نشیمن جمعی که در لابی طراحی شده ، امکانی را برای اقامت طولانی تر افراد و انجام تعاملات اجتماعی و فرهنگی درمواقع انتظار و هنگام برگزاری رویداد های مختلف فراهم می آورد. همچنین در زیر این نشیمن ، فضایی با کیفیت متفاوت برای مهدکودک ساعتی فراهم گردیده است.

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت نمونه موردی مجموعه فرهنگی شهر آفتاب شیراز،به همراه پلان ها و تصاویر
  • فرمت فایل:پاورپوینت
  • تعداد صفحات:50
  • حجم فایل:5 مگابایت  
قیمت قبلی: 120000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره 09100894906 از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

دانلود پاورپوینت نمونه موردی فرهنگسرای شهر آفتاب شیراز،دانلود پاورپوینت نمونه موردی فرهنگسرای شهر آفتاب شیراز،دانلود پاورپوینت نمونه موردی فرهنگسرای شهر آفتاب شیراز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *